Як приймати відвідувачів в офісах під час карантину? Затверджено рекомендації

12 травня 2020
article616.jpg

Набрала чинності постанова Головного державного санітарного лікаря України «Про затвердження Тимчасових рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при здійсненні дозволених видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 9 травня 2020 р. № 16.

При здійсненні дозволених постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» видів діяльності, які передбачають приймання відвідувачів в офісних приміщеннях, повинні враховуватися ці Тимчасові рекомендації.

Так, перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° C або ознаки респіраторних захворювань, не допускаються до виконання обов’язків. При проведенні вимірювання температури тіла контактним методом, забезпечується обов’язкова дезінфекція виробу, яким здійснюється термометрія, після кожного його використання згідно з інструкцією виробника дезінфекційного засобу.

Працівники та відвідувачі допускаються до офісного приміщення тільки в респіраторі або захисній масці, у тому числі виготовленій самостійно.

Прийом здійснюється виключно за попереднім записом з дотриманням часового інтервалу, який дозволяє виключити контакт між відвідувачам. Очікування повинно відбуватися ззовні приміщення з дотриманням принципів соціального дистанціювання (1,5 м).

На вході до приміщення організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активнодіючої речовини понад 60 % для ізопропілових спиртів та понад 70 % для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).

Дозволяється одночасне перебування відвідувачів з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали обслуговування.

Між місцями надання послуг потрібно забезпечити дистанцію не менше ніж 1,5 метри. Рекламні брошури, журнали та інші поліграфічні матеріали повинні бути недоступні для клієнтів.

Окрім цього, встановлено вимоги до суб’єктів господарської діяльності та працівників.

 

Коментарі (0)

Немає коментарів. Ваш буде першим!

Додати коментар