Громадська рада просить міського голову Рубіжного не підписувати прийнятий новий Регламент

21 грудня 2015
article284.jpg

17 грудня депутати Рубіжанської міської ради прийняли новий Регламент ради. На погляд членів Громадської ради при Рубіжанському міському виконавчому комітеті цей Регламент був прийнятий з процедурними порушеннями та значно зменшує можливість громади міста приймати участь у роботі органів місцевого самоврядування. Тому, членами Громадської ради були складене наступне звернення до міського голови Сергія Хортіва. 

 

“Шановний Сергій Івановичу, ми, представники Громадської ради, вважаємо, що прийнятий депутатами 17 грудня 2015 року Регламент Рубіжанської міської ради значно зменшує можливість громади міста, журналістів та громадських активістів брати участь у місцеву самоврядуванні. Запропонований нами Регламент значно ширі забезпечує їх права на цю участь та підвищує гласність і прозорість у діяльність місцевої влади. А саме:


- забезпечується онлайн трансляція сесій міської ради та її виконавчих органів;
- відміняється акредитація для журналістів (ми вважаємо, що застосування її на місцевому рівні може привести до зловживання та порушень прав журналістів на проведення своєї законної діяльності);
Також забезпечується наступне:
- офіційне оприлюднення проектів рішень, пояснювальних записок та довідкових матеріалів до проектів рішень, поправок та пропозицій до них, а також висновків і рекомендацій постійних комісій, звітів тимчасових контрольних комісій шляхом обов’язкового розміщення на офіційному веб-сайті ради;
- технічна можливість у будь-який час доби переглядати, поширювати, копіювати (зберігати) і роздруковувати будь-які матеріали з сайту ради. При цьому має бути здійснено фіксування дати розміщення, зміни та/або видалення інформації (метеріалів) на сайті, а також особи, яка провела відповідні дії із інформацією;
- технічна можливість здійснювати перегляд он-лайн трансляцій расідань ради, а також можливість у будь-який час доби переглядати архів трансляцій;
- розміщення результатів голосувань ради та виконкому, протоколів і рішень засідань ради, виконавчого комітету та її органів (постійних та інших комісій створених виконавчим комітетом, тощо);
- розміщення в порядку визначеному Законом України “Про доступ до публічної інформації” проектів рішень та забезпечення техічної можливості їх коментування користувачами сайту (внесення пропозицій, змін, доповнень);
- розміщення інформації про депутатів, голову, його заступників, секретаря ради, депутатів, членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів, яка включатиме автобіографії, декларації про доходи, дні і місце прийому, контакти для листування звичайною, електронною поштою та телефонного зв’язку;
- розміщення інформації на офіційному веб-сайті про особисте відвідування пленарних засідань та засідань постійних депутатських комісій депутатами ради із зазначенням причин відсутності депутата на засіданні. Розміщення відбувається після кожного засідання невідкладно, але не пізніше ніж через 10 робочих днів.
- розміщення інформації про річний, квартальний, місячний, тижневий план роботи ради, в т.ч. дату, місце і порядок денний засідання ради та її органів;
- розміщення звітів голови, його заступників, депутатів, постійних та тимчасових контрольних комісій ради;
- реальна можливість скористатись електронною приймальнею (направити звернення на адресу службовців ради, депутатів, депутатських фракцій та груп);
- реальна можливість створення електронної петиції та збору підписів в її підтримання (в т.ч. можливість поширення інформації в соціальних мережах);
- контрольована (фіксована) реєстрація особи, яка внесла, змінила та/або видалала будь-яку інформацію з сайту ради. При цьому має бути забезпечено можливість надання такої інформації на вимогу будь-якої особи. Видалення інформації з сайту здійснюється в виняткових випадках і виключно за рішенням ради. При цьому забезпечується збереження архівної комії видалених відомостей;
- створення та постійне функціонування електронної розсилки на електронну пошту зареєстрованих користувачів змін (розміщення інформації, корегування, зміна, видалення) будь-яких розділів (сторінок, директорій, тощо).

Крім того, депутати не розглянувши пропозиції від нашої Громадської рали (Проект Регламенту був прийнятий рішенням Громадської ради та було запропоновано на розгляд міського голови згідно п. 2 ст. 15 постанови кабінету міністрів України від 3 листопада 2010 р. N 996 "Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики") та не створили в законному порядку постійну депутатську комісію та робочу групу по розробці нового Регламенту, таким чином, порушивши процедури прийняття цього документу.


Звертаємося до Вас з проханням зупинити рішення Ради з приводу прийняття Регламенту Рубіжанської міської ради (згідно п.4 ст. 59 Закону “Про місцеве самоврядування в Україні”) та провести аналіз відповідності прийнятого Регламенту діючому законодавству України та законності процедур, які застосовувалися при його прийняті


З повагою, Громадська рада при виконавчому комітеті Рубіжанської міської ради!”


“На сесії наш Регламент не був розглянуто у законному порядку депутатами, хоча, згідно законодавству це потрібно було зробити. Якщо міський голова підпише цей Регламент, тоді наша Громадська рада розробить та запропонує зміни для розгляду у новому Регламенті. Крім того, ми пропонуємо створити рішенням сесії у законному порядку депутатську комісію з розгляду змін до Регламенту та затвердження їх у подальшому”, - так прокоментувала цю ситуацію Ольга Феленко, голова Громадської ради.
 

Коментарі (0)

Немає коментарів. Ваш буде першим!

Додати коментар