В Маріуполі та Волновасі представники судових органів та державної служби підвищували навички «soft skills»

В Маріуполі та Волновасі представники судових органів та державної служби підвищували навички «soft skills»

2 жовтня 2020 року в рамках діяльності за проектом «Інформаційна підтримка відвідувачів місцевих загальних судів Донецької / Луганської області» для представників судової системи та державних органів були проведені тренінги «Удосконалення комунікаційних навичок у роботі з вразливими категоріями населення».

Організатор заходу — Громадська організація «Агенція демократичного розвитку Донбасу».

Учасниками заходів стали судді та спеціалісти апарату Приморського та Орджонікідзевського районних судів м. Маріуполя, представники Місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, правоохоронної системи та адвокатури, Департаменту соціального захисту Маріупольської міської ради, а також громадських організацій, які працюють у напрямку захисту прав людей з інвалідністю та вразливих категорій громадян.

Надані під час тренінгу знання та навички були спрямовані на підвищення рівня комунікації з вразливими групами клієнтів працівників судових та державних органів, які здійснюють консультування та надають судові і правові послуги, зокрема, постраждалим від домашнього насильства та гендерно обумовленого насильства, учасникам АТО, внутрішньо переміщеним особам, особам похилого віку, людям з інвалідністю та іншим.

Заняття були побудовані на програмі з підвищення навичок комунікації працівників суду у роботі з людьми з інвалідністю, яка розроблена Національною школою суддів (НШСУ) у співпраці з РГБФ «Право і демократія».

Програма тренінгу була складена таким чином, що окрім теоретичного та практичного блоків, певний час був відведений на панельну дискусію, під час якої представники різних структур мали можливість висловитись, задавати питання, обмінюватись досвідом щодо практики роботи з вразливими категоріями громадян.

Впродовж тренінгу учасники опановували такі практичні навички роботи з вразливими громадянами, як налагодження ефективної комунікації, інтерв’ювання та консультування, розвиток емпатичного спілкування, врахування етичних та ціннісних аспектів під час роботи, як базису для надання якісної правової допомоги та судових послуг.
«Ми очікуємо, що завдяки проведеним тренінгам судді та працівники апаратів судів, а також державні службовці підвищать свою обізнаність, покращать свої комунікаційні навички, завдяки чому місцеві мешканці, ВПО, люди з інвалідністю та представники інших вразливих верств населення отримають ширші можливості захисту своїх в прав в суді та розширять можливості доступу до правосуддя» — говорить керівник організації Сергій Коваленко.
Ця публікація була підготовлена в межах Програми ООН із відновлення і розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу. Думки, зауваження, висновки або рекомендації, викладені в цьому документі, належать авторам і не обов’язково відображають погляди ООН або Європейського Союзу.
17:25
RSS
Немає коментарів. Ваш буде першим!
Завантаження...

Здійснено в рамках проекту за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією уряду США
Supported by the Democracy Grants Program of the U.S. Embassy to Ukraine. The views of the authors do not necessarily reflect the official position of the U.S. Government